miercuri, 22 februarie 2012

Ediție de colecție. Cu Mihai Mărgineanu.



”Vobesc urât și-mi permit să nu port costum. Nu urăsc, nu invidiez și evit răutatea pe cât posibil.”

”Citesc mult și merg la teatru, chiar dacă, uneori, cineva din primele rânduri nu-și închide telefonul mobil.”

”Merg la toate petrecerile la care sunt invitat și-mi fac plăcere, de obicei stau până dimineața.”

”Nu mă las influențat de nimeni, dar țin cont de părerile multor oameni, păreri pe care le filtrez în mintea-mi proprie (că d-aia o am!).”

”Și, nu în ultimul rând, iubesc femeia care m-a făcut fericit și care mi-a dat cele mai frumoase daruri pe care le poate primi un derbedeu, înainte de a deveni bărbat.”

                                                                                                             Mihai Mărgineanu

 Astăzi, de la 15.30, la GiGa TV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu